miercuri, 2 iulie 2014

Produsele mele Blanchette B ( Kaufland)

Buna dragele mele astazi vreau sa va arat produsele mele Blanchette B gama alba Kaufland . Am cateva produse pe care le-am testat ceva timp asa ca va pot spune parerea mea si cum m-am impacat eu cu ele .Acestea sunt :

  1. Demachiantul de ochi bifazic - Imi place acest produs ,  sunt la al doilea recipient , demachiaza bine ochii chiar si rimelul waterproof , mie unai imi place mai mult decat cel de la Balea l-am avut si pe acela si facand o comparatie intre cele doua clar il aleg pe cel de la Blachette B deoarece raportul cantitate - pret este unul foarte bun si calitate - pret .Eu il agit fara capac tinand mana pe orificiu deoarece in acest fel nu am posibilitatea ca cele doua faze sa se separe  , nu ma ustura zona ochilor si nu o usuca  , ma ustura  foarte putin atunci cand imi intra in ochi , mirosul este unul placut nu foarte puternic, nu este nevoie de mult produs pentru a curata zona . Tine foarte mult timp folosindu-l zilnic . In concluzie imi place acest produs si il voi recumpara . pret :8lei (200ml)
  2. Solutia micelara - pentru o parere mai detaliata aveti un review  aici , aceasa solutie micelara curata bine fata , calmeaza pielea , nu irita zona ochilor , dupa folosirea acesteia simt nevoia sa imi clatesc fata si sa o mai curat cu un produs , singura mea problema cu aceasta solutie micelara este ca imi apar bubite rosii si de aceea nu o voi  recumpara .
  3. Crema de maini si unghii - imi place foarte mult aceasta crema de maini hidrateaza si intra repede in piele este perfecta pentru primavara-vara , iarna nu o recomand deaorece nu ofera o hidratare mare . Mirosul este unul placut si discret . In concluzie imi place acest produs nu il voi recumpara deoarece vreau sa incerc si cremele de maini Cien .
  4. Laptele demachiant - Dupa ce am terminat solutia micelara de la ei am folosit si laptele demachiant si in timp ce aveam bubitele demachierea cu acest lapte era una foarte ingrozitoare ma ustura fata foarte tare , asa ca am facut o pauza in folosirea lui . Cand aveam tenul curat fara imperfectiuni m-am gandit sa il folosesc si de aceasta data nu am avut nici o problema cu el . Nu curata inprofunzime , este un lapte demachiant lejer si il putem folosi atunci cand nu suntem machiate mult sau chiar dimineata . In concluzie acest lapte demachiant nu mi-a placut nu isi face treaba nu il voi recumpara pret:6lei(200ml)
  5. Gelul de fata cu efect peeling - Acesta este unul dintre produsele mele preferate din aceasta gama este revigorant si este perfect pentru dimineata , atunci cand ma spal cu acest gel de curatare ma trezeste oricat de obosita as fi . Nu mi-au aparut cosuri de la folosirea lui particulele sunt micute de culoare albastra iar mirosul este unul fresh . In concluzie imi place acest gel de curatare , dar vreau sa mai incerc si alte geluri pret:6lei (150ml)
  6. Servetelele demachiante pentru ten uscat si sensibil - imi plac aceste servetele sunt umede ce m-ar deranja la ele ar fi sigiliul , dupa cateva utilizari acesta nu se mai lipeste . Demachiaza bine , eu cu un servetel imi sterg toata fata nu ma ustura fata nici zona ochilor si nici nu o usuca , In concluzie imi plac aceste servetele si am devenit una dintre lenesele care prefera mai intai sa se demachieze cu ele si dupa sa ma clatesc . pret :3lei (25pcs)
  7. Crema de fata Anti Age de noapte - Ce pot spune despre acest produs este CA NU ISI MERITA BANII , nu imi place acest produs nu face nimic din ceea ce promite , este plina de parfum , nu hidrateaza fata recipientul s-a spart imediat . Mi-au aparut cosuri dupa utilizarea sa , am terminat-o folosind-o pe maini . In concluzie acest produs nu isi merita banii si m-a dezamagit pret :10lei (50gr)
  8. Servetelele demachiante pentru ten normal cu aloe vera - aceste servetele imi plac foarte mult demachiaza bine, miros placut , improspateaza tenul , Le voi recumpara pret : 2.5 lei (25pcs)

Ce produse vreti sa incercati ? Ce produse de mai sus aveti ? 

5 comentarii:

  1. Eu as vrea sa le incerc pe toate cu exceptia demachianului pentru ca am tot avut obiceiul sa incerc cate ceva nou si de fiecare data ma ustura zona ochilor! M-am oprit la cel de la L'Oréal pentru piele sensibila si e ok sunt la al 2lea recipient! Numai ca eu nu sunt in tara si aici nu stiu daca sunt , dar merge mama mea acasa si I-am pregatit o super lista:)):)) ) pupici ♥ ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da cele care au zona ochilor snzibila e foarte greu cu gasirea unui produs potrivit , in ce tara esti ? pupici

      Ștergere
  2. Crema de maini a fost o descoperire pentru ca isi face foarte bine treaba, iar pretul pe care il are e mai mult decat convenabil. Laptele demachiant l-am avut si eu si l-am tot aruncat dintr-o parte in alta, pana cand i-am gasit intrebuintare: amestecat cu zat de cafea sau malai exfoliaza foarte bine pielea (in principal pe picioare am folosit aceasta combinatie, inainte de epilare). Chiar eram curioasa de bifazic. Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte multumita de crema , multumesc pentru idee chiar o voi folosi si eu avand in vedere ca eu nu prea folosesc acest demachiant , iar exfoliantul tocmai ce s-a terminat , pupici :*:*

      Ștergere
  3. crema de fata este excelenta!!!!! dar din pacate nu o mai gasesc la Kaufland,nu stiu de unde as mai putea sa o comand....

    RăspundețiȘtergere