marți, 15 iulie 2014

Haul (DM,Kaufland,Lidl)

Buna fetelor , am revenit  cu o noua postare . Vazand ca o parte din  produsele de ingrijire mi s-au consumat, am decis sa merg in cautarea unor produse pe care voiam sa le testez de multa vreme , iar acestea sunt :

1.Gelul de dus cu vanilie Radox- plimbandu-ma printre rafturile al gelurilor de dus din Kaufland m-am oprit la cele cu vanile , iar cel de la Radox mi-a sarit in ochi datorita ambalajului sau dragut si a marcii pe care nu o mai vazusem pana acum . Mirosul este unul foarte placut de vanilie , iar raportul cantitate pret este unul foarte bun (pret 6 lei -500ml)

2.Apa de gura Dentalux-am decis sa o inlocuiesc pe cea din Kaufland , cu apa de gura Dentalux din Lidl si sa vad care este mai buna , se gaseste in doua variante cea fara alcool si cea fara alcool , eu am ales-o pe cea fara alcool (pret 6 lei - 500ml)

3.Discuri demachiante  Iseree(Lidl)- sunt foarte incantata de aceste discuri nu se rup au doua parti una pentru fata si una pentru ochi , absoarbe foarte bine produsul pentru demachiere sau acetona (pret 3.3 lei -120)
4.Samponul Garnier Fructis ( 2in1 anti matreata ) - m-am inteles foarte bine cu acest sampon si m-a scapat de matreata care mi-a produs-o samponul Cien  , curata foarte bine parul , il usuca foarte putin ,  m-a tinut foarte mult varianta mica deoarece are o consistenta densa si face foarte multa spuma , mirosul este unul foarte fresh - (pret 13 lei - 400ml)
5.Gelul de curatare antibacterian Garnier(pentru ten gras) - am cautat varianta pentru ten mixt dar nu am gasit-o asa ca am ales-o pe aceasta , este vara , iar tenul produce mai mult sebum , l-am incercat de doua ori si ma declar foarte multumita de acest produs curata foarte bine fata , usuca foarte putin tenul , dar pentru mine nu este nici o problema , senzatia fresh pe care o lasa este absolut minunata pe timpul verii . Imi place mai mult decat cel de la Gerovital (pret18 lei -200ml)
6.Lotiunea de maini Balea Dark Glamour - eram in cautarea unei creme de maini si cum am intrat in Dm am vazut-o pe aceasta la reducere si pana la plecarea din magazin nu i-am dat drumul , am fost atrasa de ambalajul sau si de cantitatea generoasa , nu m-am abtinut mult si la iesire am si testat-o , are o culoare mov deschis si un miros delicios , intra repede in piele si hidrateaza , deci este foarte buna pentru cele care nu suporta crema pe maini , dar totusi cauta hidratare . (eu am luat-o la reducere la 4.5lei pretul sau este de 9 lei - 300ml)

7.Alifie de galbenele Balea - cautam o crema hidratanta pentru coate si calcaie , iar aceasta mi se parea potrivita nu aveam mari asteptari in ceea ce privea mirosul , credeam ca v-a fi unul specific de galbenele , dar cand am deschis aceasta creme miroase foarteee binee a miere combinata cu galbenele miamm se intinde perfect si intra repede in piele , contine provitamina B5 , nu contine conservanti si coloranti , cred ca o sa ma ajute mult cand o sa imi fac balsamul de buze cu unt de shea . (pret 10 lei -250ml)
8.Lotiune pentru igiena intima Cien (Lidl)- am vrut sa incerc si alte lotiuni intime , eram foarte multumita de cea din Kaufland , dar deja ma plictisisem de ea si am zis sa incerc si altceva . Miroase foarte puternic a aloe , si cred ca o sa ma inteleg bine cu ea (pret 5 lei -500ml)

5 comentarii:

  1. Dragut Haul:* am vazut si eu in Lidl geleurile de dus de la Radox poate ne spui dupa ce il incerci o parere:* si despre lotiunea pentru igiena intima:* te pup dulce:*:*:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna , da am incercat gelul si lotiunea si ma declar foarte multumita :X ambele au un miros foarte frumos , ambele curata foarte bine si sunt cremoase , merita incercate te pup :*:*:*

      Ștergere
  2. harbor freight titanium welder
    Shoreline. In a natural infiniti pro rainbow titanium flat iron setting, titanium camping cookware The Great Lakes was titanium dental home to more than 3,000 boats. Each one provides a titanium razor true example of titanium ore a perfect storm-proofing

    RăspundețiȘtergere